Często zadawane pytania
Nie. Cena wyświetlana obok towaru określa jego wartość. Koszty dostawy zostaną uwzględnione oddzielnie na rachunku. Koszty transport można zobaczyć tu: Transport.
Czy można zwrócić zamówione towary?
Z towaru zakupionego w naszym sklepie możesz zrezygnować bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki. Jednak tylko wtedy, gdy produkt nie był używany, ani nie został w żaden sposób zniszczony a opakowanie jest nienaruszone. Zwrócony towar należy zaopatrzyć w otrzymany wraz z nim rachunek lub paragon fiskalny. Gwarantujemy zwrot kwoty odpowiadającej wartości produktu. Koszt dostawy nie podlega zwrotowi.
Jak postępować, jeśli zamówiony towar dotrze do mnie uszkodzony?
Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są gwarancją. Jeżeli się zdarzy, że po otrzymaniu towaru wykryjesz w nim jakieś wady techniczne lub, że został on uszkodzony mechanicznie podczas dostawy niezwłocznie skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta. Otrzymasz wówczas niezbędne informacje jak postępować w danym przypadku.
Ile czasu będę czekał na transport zamówionych produktów?
Przy każdym produkcie napisany jest maksymalny czas realizacji danego produktu. Jeżeli zamówienie składa się z kilku produktów, jako czas realizacji bierzemy najdłuższy okres (14 dni roboczych).
Od kiedy jest liczony czas realizacji?
Czas realizacji zamówienia w przypadku płatności przelewem jest liczony od momentu zaksięgowania przelewu na koncie sklepu. W przypadku płatności przy odbiorze, dla zamówień złożonych do godziny 12.00 od poniedziałku do piątku – czas ich realizacji rozpoczyna się tego samego dnia: dla zamówień złożonych po godzinie 12.00 od poniedziałku do piątku oraz w weekendy, czas ich realizacji rozpocznie się następnego dnia roboczego.
Dlaczego nie otrzymałem paragonu/faktury wraz z towarem?
Sytuacja taka możliwa jest, kiedy towar dostarczany jest bezpośrednio od producenta do odbiorcy. Wówczas paragon/fakturę wysyłamy mailowo.
Jak często są wysyłane przesyłki?
Przesyłki kurierskie wysyłane są codziennie o godzinie 13.00.
Czy mogę kupić za pośrednictwem sklepu narzędzie, które nie znajduje się w ofercie?
Jak najbardziej, wystarczy tylko, że potrafisz zdefiniować producenta, oraz używaną przez niego nazwę narzędzia lub nr katalogowy producenta. Skontaktuj się z nami w celu omówienia szczegółów.
Dlaczego sprzedajecie tak krótkie rynny i rury?
Ze względu na to, iż firmy organizujące naszą spedycję mają problem z dostarczaniem elementów o niestandardowych długościach. Jednak żeby wyjść naprzeciw potrzebom naszych klientów, możemy zorganizować transport naszych długich rynien na odrębnych zasadach. Aby omówić wszelkie szczegóły, prosimy o kontakt z biurem obsługi klienta.